13 november 2010

Provar vidare


Jahapp, så provar man vidare i glöggsortimentet. Jag har ju Blossa från förr om åren kvar i gömmorna och kan ännu en gång konstatera att årets inte är någon höjdare. Håller tummarna för att nästa år blir röd och mustig.
Hjortronglöggen funkar och till veckan blir det Dufvenkrooks digra sortiment. Ser jag fram emot.
På torsdag har vi det tunga tunga uppdraget med ett extra styrelsemöte inför den kommande extra stämman. Lova att påminna mig om att aldrig någonsin bli ordförande i en BRF någonsin igen.

6 kommentarer:

  1. Efter mötet får du stärka dig med lite glögg!

    SvaraRadera
  2. Ja, det kommer nog att gå åt lite Whisky oxå. Med tanke på att det senaste mötet slutade med ambulans så.... =)

    SvaraRadera
  3. Jag blev inspirerad av dej igen!!!
    Var på bolaget igår o skulle handla en lakritsglögg. Tyvärr var dom slut :(
    Bättre lycka nästa gång.

    SvaraRadera
  4. Jag älskar glögg, det är något speciellt med det. Jag har inte haft "problem" med att avstå alkohol, inte ens längtat efter det. Men när jag kom på att jag inte kan dricka glögg, så kändes det lite tråkigt :)
    Gör du även egen glögg?

    SvaraRadera
  5. Fillsta: här finns gott om lakritsglögg på mitt system, köpte ett gäng nya flaskor idag - plus några nya sorter - provandet går vidare =)
    Sandra: Men visst kan du ta lite glögg fast du är gravid, du lär ju inte hinka i dig några mängder direkt.
    Och javisst gör jag egen glögg - absolut.

    SvaraRadera
  6. Jag köpte en flarra igår. Ska provas i helgen!!!

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥