28 november 2010

Firmafest

I år gick jag på företagets julbord. Förra året mådde jag för dåligt och blev istället sjukskriven två månader och åkte hem till Östersund och mådde bra =)

Men nu kändes det läge igen. Vi var i Spegelsalen på Restaurang/nattklubb Hipp i Malmö. Fantastiskt vackra lokaler, påminde en del om Temperance eller Gamla Teatern men självklart lite större och pråligare. Mycket fint. Julmaten var super och jag längtar i år som alla andra år till GIII och att få jobba där med Stefan o gänget på julborden. Slitigt, hårt, stressigt, långa pass och jäklar så qul. Jag har alltid gillat att jobba julborden där.

Men kvällen blev lyckad, jag intog snapsar i hårt tempo och röjde som vanligt på dansgolvet. Jag älskar fortfarande att dansa och kan göra det hur länge som helst tror jag faktiskt. Man får beta av ett gäng kavaljerer för de brukar inte hålla samma tempo längre än en, två låtar.

Men det var skoj, superskoj. Hur har ni haft det i helgen?



Stadie 1, på väg till festen

Stadie 2, mat och underhållning
Stadie 3, dryck...
Stadie 4, dans!


4 kommentarer:

  1. Ser bra ut, ser bra ut!

    SvaraRadera
  2. Ja du var säkert fin som en prinsessa i alla de stadier du gick igenom under kvällen/natten. Det ser ut att vara ett bättre år i år....? Starkare och friskare i alla fall!

    SvaraRadera
  3. Vilken kanonkväll!!!!
    Fick du nåt hugg????? ;)
    Kram kompis!

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥