25 november 2010

Minnah ryker





Vi har varit på Idol ikväll - så behöver ni inside till morgondagens program så finns jag här till förfogande =)

Jag tycker nog att Jays version av Lady Gagas låt var lite utanför hans område och att Minnah var några oktaver för högt. Linnea som vanligt ljuvlig som en frasig pralin med krispigt citrontäcke och söööööt inuti. Hon har ett fantastiskt sätt att göra allt till sitt.
Olles röst, den raspigt spruckna är fantastisk, annars lämnar han mig dock lite oberörd tyvärr. Jay är ju rå och cool - absolut kommer han att vinna hela skiten tror jag men ikväll var nog inte hans bästa kväll. Men ni får se i morgon

KRAM och NU.... ska jag ut och göra någ0t jag gillar... skotta snö =)
Linnea i sitt sista nummer - Grymt!
Hela gänget som är kvar, qul att det är två killar och två tjejer - lite annorlunda

1 kommentar:

  1. Tack för min tidiga Julklapp Ewa, det var en höjdarkväll! Jag älskade Lady Gaga låten, Linnéas märkliga ödesmättade balettklädda Beyonce-variant tog mig med storm och jag ser fram emot att få se/höra det ikväll igen. Funderar på hur Jihdes näsa ser ut ikväll eftersom ingen kom rusande och la på is.....kan vara både blåtagg och blåtira där. Minnah ryker även om jag personligen är mkt förtjust i hennes sång - och det faktum att hon kan låta avspänd på rösten fast hon är paniknervös.

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥