07 maj 2010

Spana in

Varit hos Natascha och gjort mig snygg. Skitsnygg ju. Men så svårt det blev att messa, skriva och allt annat. Är väl en vanesak antar jag. Natascha säger det. Litar på henne =) Hon kan mycket om naglar.
N är en kollega och det var en fin tur till hennes hus i Billinge. Passerade mycket vacker natur så jag kan rekommendera er att slå flera flugor i en smäll. Naglar, natur och kanske hinner du svänga förbi Västra Strö oxå, det ligger nära till.

Nå... vad tycker ni? Före....

Halvvägs klar, Natascha fixar.
Kanske lite väl långa? Blir svårt dra upp dragkedjan...
Klart! Så här snygga blev de mot Zentas päls =)
Nu är frågan, hur länge klarar jag dem?






4 kommentarer:

  1. Åhhhh,det blev ju riktigt snyggt tillslut!
    Dom där häxklorna såg ju riktigt spännande ut!
    Vad kul att ha snygga naglar för en gångs skull!
    Kanske dax att gå ut på lite rajtan för att visa upp dom....;)
    Ha en bra fredagskväll!
    Kram från ett soligt Fillsta,jag o Ellen har tagit en lång cykeltur över vallsundsbron o tillbaka. Det var väl bra jobbat av tjejen!

    SvaraRadera
  2. Åh men vad duktigt! Cyklade hon själv hela vägen dit över och tillbaka? Det är ju jättelångt. Vad duktig hon är. Ska jag berätta för F, bara hon kommer hem igen.... snyft. Nästa onsdag kväll först..

    SvaraRadera
  3. Supersnyggt!Det är underbart att ha så fina naglar som smycken! Kramar susanne

    SvaraRadera
  4. Tackar, qul du tittade in =)

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥