19 maj 2010

Äter Rester


Har det lite jobbigt nu, måste äta rester efter helgen med goda vänner...

Löjrom till förrätt och musslor m aioli till varmrätt. Tog ett glas vitt oxå, rose till musslorna.. nu ska jag nanna.

I morgon lämnar jag dottern vid bussen som tar henne till 3 dagars läger i Hästveda. 13 från hennes dagis och så kommer barn från ett annat dagis. Filippa vet vad de ska göra: leka kuddkrig! =)

Tror det kommer att bli toppen, vi har verkligen en fantastiskt bra förskola. Åka på läger när man är 6 år tror jag inte många gör med sina förskoleungar. Toppen.
Hämtning fredag eftermiddag av en förhoppningsvis glad och nöjd tjej.

Kram

3 kommentarer:

  1. Stackare... Ja, men det är ju så där med festligheter..... Lite som till jul, då man får äta julmat i en vecka sedan! Fast dina rester såg förbaskat mycket godare ut än uppvärmd Jansson och julskinka!

    Låter kul med läger! Hälsa F att vi önskar henne några upplevelserika dagar!

    Kram från ett väldoftande hem;-)

    SvaraRadera
  2. Mums,ja,jag undrar vad du har för rester om en dryg vecka.....
    Läger från förskolan låter ju kul och vågat. Det kanske inte är alla som har sovit utan mamma o pappa så många gånger. Hoppas det går bra och att dom får det superkul!

    SvaraRadera
  3. Om dryga veckan har jag lamm, oxe kanske lite indiskt och så något annat gott. Pannacotta givetvis =)

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥