02 maj 2010

Riktig Saffran


Tack goa Aage!

4 kommentarer:

  1. Vilken klok donna du är :)

    Härligt med riktig saffran. Undrar hur den smakar jämfört med det gula pudret jag införskaffar?

    Önskar en skön söndag!

    Anna

    SvaraRadera
  2. Var köper du den?
    Vad ska du baka?
    Kanske finns nåt kvar till vi kommer?
    Bara 3 veckor kvar!!!! Knasigt kul!

    SvaraRadera
  3. Riktigt saffran = guld!

    Åh vilka härliga vårbilder!!! Jag fattar inte, vi borde ju byta plats du och jag, nog för att jag älskar Öastersund och Jämtland, så många plus men snön, nej tack! Ja, inte för att det är mer just här i stan än vad jag har utanför Falun där jag egentligen bor men tex igår var jag till Storlien, en dm snö på plattformen och bara snö överallt, det snöade vågrätt och jag drogs tillbaka till februari!

    Att få se dina Skånebilder är nästan en chock för mej!!!

    Nästa gång du kommer "hem" får du kika in i er nya butik här uppe som jag visar idag! Ha en bra vår på rälsen! Mari.

    SvaraRadera
  4. Ja jag såg det på din blogg. Visste inte det, tack för tipset Mari. Det ser ut att vara en urmysig butik.
    Du är VARMT välkommen ner, kanske passar låna min lght i aug? Passa på =)

    Kram från Magnoliablommande Lund

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥