29 september 2010

Tack tack tack!

Åh jag blir SÅ glad! 68 besökare på min sida! Har aldrig hänt, SÅ stolt och rörd jag blir. Även om det är flera som varit in flera gånger så spelar det ingen roll.
Någonstans så har ni velat läsa mina tankar eller kanske titta på de vackra vinterbilderna.

Det är era kommentarer som ger mig energi, det är vetskapen om att någon tittar till oss som gör att jag fortsätter. Jag vet att jag inte skriver en djup och tänkvärd blogg, inte heller presenterar jag en vacker inredningsblogg eller en påläst politisk debatt. Mode och design är heller inget man hämtar här utan det är bara "babbelibubb" som kommer ut ur min hjärna. Det är också tanken med min blogg. Och att det kommer så mycket babbelibubb är väl ventilen till mitt sociala behov som läcker.
"Babbelibubb" kan vara nog så befriande bland alla andra bloggar. Lite som att läsa en skvallertidning, kolla på en såpa eller äta köttbullar med kokt potatis. Kanske tillför jag er det, en avslappning och kanske ibland ett skratt eller en vettig åsikt. Recept ska jag ju skärpa till mig på iaf.

Jag vill iaf ödmjukast tacka alla ni som är med mig/oss, som tycker det är qul, irriterande, roande, upprörande och kanske mysigt härligt att titta in på min blogg.

Tack kära ni - ni ÄR min blogg!

KRAM

3 kommentarer:

  1. Babbelibubb, och tack själv!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. babbel och kram kommer från mig! jag går in på din blogg nästan varje dag och kan ju sälla hålla mig från att kommentera.

    SvaraRadera
  3. Åh, det uppskattar jag - det vet du - att du kommenterar, det värmer och det är nästan som att du vore här, ja alla ni som kommenterar.
    Miss u all! KRAM

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥