07 september 2010

Födelsedagspresent


Jag fick många fina presenter på min dag. Ansiktsbehandlingar, massage, orkideer, blommor, choklad, dukar, presentkort, mousserande vin....
Jag fick även en tavla av en vän och kollega. Hon har målat mig, Filippa och saker som hon tycker symboliserar mig. Det är glada färger för att hon uppfattar mig färgstark. Draken symboliserar styrka och kraft samt energi. Trappan symboliserar en strävan att gå framåt, utvecklas - tydligen är trappa även enligt Freud något erotiskt =)
Hon har målat oss i finkläder och att vi svävar/flyger för att hon ser mig som en positiv energi. Hon har målat att jag visslar som en fågel och solen står för glädje, lycka och en god karma. Ja, hon berättade mycket mer men visst är den otroligt fin? Jag blev så glad när det plingade på dörren i förrgår kväll och där stod hon med en tavla - till mig - av mig och Filippa!
I oktober ska hon ha utställning i Malmö, klart jag ska dit!

Vad hon heter? Christina Hoffman Runqvist. Kanske ett namn att lägga på minnet.

3 kommentarer:

  1. Vilken vacker tavla, å vad kul med utställning... När i oktober? Jag kommer ju ner den 28:e, kanske vi kan gå tillsammans?!

    SvaraRadera
  2. Vet inte när ännu men hon ska meddela mig. Vi ska iaf träffas o fika du o jag baby! KRAAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  3. Lördag 30 oktober står jag på loppis o blir mijonär iaf, så då kan vi inte fika =)

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥