08 september 2010

Ännu mera presenter!


Fina fina fina finfina Camilla har skickat ett paket. SÅÅÅÅ glad jag blev över handduken vi glömde i somras! = )
Och i paketet fanns även present. Mycket fiffig ide med att göra ett underlägg med kryddor i, kan riktigt nu känna hur det kommer dofta ljuvligt då jag använder det i samband med mat och bak. Kardemumma... jo, jag tackar ja!
Bearnaiesesås - Inte Lohmanders - hm, ja klart att jag inte ska vara tvärvigg här, jag lovar att prova och jag lovar att göra ett utlåtande här på sidan då vi alla är så engagerade i detta. Kanske öppnas mina ögon = ) Jag tvivlar dock.
Filippa får sitt fina paket i morgon då hon hälsar på.

1 kommentar:

  1. Jisses vad fort det gick! Postade det igår eftermiddag... Men det var bra för Beans skull att det gick undan, var lite orolig för den... Du ska se att du gillar den. Jag har jämfört och tycker att dessa två spelar i samma liga... Kanske att jag tom ger "min" ett högre betyg;-)

    Kram!

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥