16 september 2010

"Min" vackra hund



Varga har varit på spårkurs i helgen, med sin nya matte Kristina. Jag är SÅ enormt glad att just Kristina såg min annons och att just Kristina ringde.
Jag minns ännu hur jag och Mia gick där i skogen och letade svamp när hon ringde. Vi pratade länge och jag kände direkt att hon var Vargas nya matte.

Varga hade aldrig kunnat få det bättre. Och det är det jag måste fokusera på när jag ser hennes vackra vackra ansikte. Det är det jag fokuserar på när jag minns hennes doft och när jag ser hennes silhuett ute på altanen.

Hon har det toppen, familjen är underbar och en mer engagerad, lyhörd matte hade varit svårt att hitta. Och det viktigaste av allt - hon älskar verkligen Varga!

2 kommentarer:

  1. Jädrar vad det drog till i hjärtat.......Gött att tänka på henne där uppe på vidderna istället för i stan.
    Vackra minnen - St Hans backar, att se hennes totala viktlöshet när hon jagade kaniner. Som en hund gjord av vind, en rörelse istället för en ansamlingav atomer....

    SvaraRadera
  2. Tänk vad lyckat det kan bli ibland!

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥