19 juli 2010

Ja e lite trött

Varit lite mycket nu. Trötter... Men fyra dagar kvar och sedan semester. På fredagen besök av en gammal klasskompis jag inte sett sedan vi gick ut gymnasiet! Han och hans tjej ( som jag inte sett sedan hon var kanske 15 år och hennes två grabbar ) Lördag blir det bilen direkt upp t Sthlm för att joina farfar och farmor och så ställa sig i kön till Finlandsfärjan. Så på söndag morgon- DÅ får jag träffa gumman igen! =)

2 Aug bär det av mot Jamtelandet - härliga jamtelandet. Here we come.

KRAM på er

3 kommentarer:

  1. Håll ut ett par dagar till, sen så....... Vi väntar på er och håller lillstugan öppen som ni vill låna den. Kram på dig kompis!

    SvaraRadera
  2. Ja, det ska bli så himla gött. Gissa om jag längtar efter allt! MIna vänner på fredag, resan till Finland, att vara i Finland och så resan hem till er alla.
    Ha det allra bäst så ses vi snart. Miss u all.

    SvaraRadera
  3. Vi väntar på er! Ha det så kul så ses vi!

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥