09 januari 2011

Lördag kväll 01.32


Jag spöar dottern i Alfapet =)

4 kommentarer:

  1. För att inte tala om hur du spöade mig.....känner mig helt tillplattad....

    SvaraRadera
  2. My god! Hon blir en nattuggla hon med! =)

    SvaraRadera
  3. Japp, spöade Magdis REJÄLT! =)
    Och visst har du rätt Fillsta - Hon ÄR redan en nattuggla. Läste att forskare kommit fram till att man oftast föds till än det ena än det andra. Dvs nattuggla eller morgonpigg och det är den rytmen kroppen har, det är alltså inget man rår på egentligen. Kändes skönt att få lite cred för det. På något sätt anses det ju lixom lite bättre att vara morgonpigg.

    SvaraRadera
  4. Här i Fillsta ber alla barnen om att få gå o lägga sej kl 20 om dom inte redan sover. Men,då sitter jag oxå uppe från halv sex mest varje morgon..... Skönt med tidiga kvällar,men jag hade GÄRNA legat o slappat lite längre på mornarna. Men,det verkar som att våra barn har ärvt sina mammors vanor, o det e ju TUR! TUR att det e ok att vara olika!

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥