08 januari 2011

Fint minne av Pippi!

Man kan tycka vad man vill om bloggande, jag kan själv vara ganska så negativ till många av dem och jag förmodar att många är negativ till min blogg. Detta ytliga sätt att skapa kontakter och få "vänner" - samtidigt är det ju en fantastiskt källa, en möjlighet för många att synas och få fram sitt budskap, sin konst, sina alster etc.
Som detta med Pippi teatern som vi var på tidigt förra året.

Pippi ( som spelades av Lovisa Svensson ) råkade ramla in på min blogg av en händelse och vi fick en fin kommentar och vi fick återuppleva ett gammalt minne och en anledning att titta på de korten igen och genast gå ut på ticnet och söka efter något nytt att se nu i vår....

Tur vi har sådana som Lovisa och andra ungdomar ( och vuxna givetvis ) som ger av sig själv och sin själ.
KRAM
Anonym sa...

Vad konstigt att jag hittade detta inlägget, men det värmer att ni tyckte om föreställningen!!

Kramar från Lovisa Svensson (pippi)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥