25 september 2009

Jour

Sitter jour idag. Har egentligen inte "tid" att jobba! Barnkalas i morgon och vi har inte köpt present för veckan har inte erbjudit några lediga minuter till det. MÅSTE göra det ikväll men slutar 18 och ska ju vara hos en vän vid 19! Och jag har ca 45 min resa hem. Då återstår ca 15 min till att hämta barn, rasta hund, byta om, köra till en leksaksaffär alt annan affär, hitta o köpa present, bila till vännen i Lödde ( som ligger ca 15 min från Lund )
Hur fasiken får jag ihop det? Har lite annat smått o gott jag skulle hunnit på den där kvarten oxå.

Sedan så har tydligen IKEA i Malmö lite utförsäljning eftersom de öppnar upp ny IKEA på Svågertorp. Jag hörde om induktionshällar för 600 kronor och kyl och frys för 900 kronor! Klart jag måste dit oxå, under den där kvarten givetvis.
Morgondagen blir inte bättre. Tänkte hinna med Moltex, skördefesten i Kivik, barnkalaset ( kanske IKEA i morgon då ) hunden, barnet, maten och så får jag besök vid 16-17 tiden.

Jag vet att jag gnäller om ensamheten men ibland kör det ihop sig lite =)

KRAAAAAAAAAAAAAAAAM

2 kommentarer:

  1. Hej! pust jag blir trött av att bara läsa allt du ska hinna på denna kvart, känns som att du kommer att komma liiiiiiiiiiiiiite försent
    sköt om er tjejer kramar Halåsen

    SvaraRadera
  2. Tur man e en rapp, snabb o kvick norrlänning =)

    Puss

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥