12 september 2009

Hallå igen!

Tillbaka på planket! Ny domän och mer privat. Det var Calle på Radio Berg som fick mig att ta tag i bloggandet. Han saknade mig på ÖP så det är klart, med en sådan vädjan från "lappmarkerna" så måste jag ju vara lyhörd och leverera.

Så välkommen till min nya blogg - helt villkorslös. Inget tema förutom mitt egna huvuds funderingar. Exilen i Skåne och frånvaron av nära och kära att kommunicera med gör väl att mycket handlar om olikheter, frågor som behöver vinklas, känslor, naturen och framförallt om Filippa =)
En salig blandning med andra ord.

Min energi och min nektar kommer att levereras av förhoppningsvis, era kommentarer. Det är ni som håller en blogg igång! Annars dör den.




4 kommentarer:

  1. Kul med en blogg! När skall du gå med i Facebook då??? Kram Mia =)

    SvaraRadera
  2. Vad jag blir glad av din fina bild! /Puss på dig Tanten

    SvaraRadera
  3. Jahapp så ska du blogga lite...att du orkar men det är ju bra att du försöker få någon ordning på skåningarna !!!
    själv ska jag och Maud ta en tur till grekland för jag e sugen på Souvlaki= mums
    Ha det bra och hälsa lillan från stora björnen Tobbe i det vackra Jämtland

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥