28 februari 2011

Pet Shop


Ännu en i samlingen. Farmor hade en liten överraskning t gumman i helgen. Glad? Jaaaaa!
Försöker lägga ner garden och tänker på att jag själv hade ett gäng Barbies... whats the difference? Non I guess så nu är mina pekpinnar mot detta storögda plastdjur lite kortare när jag mässar för dottern.

Och hon skänkte pengar i bössan till den tiggande farbrorn utanför butiken idag så jag försöker iaf få henne att se skillnaden på var man bor och vad man värdesätter. Behöver kanske inte belasta henne med hela världens dåliga samvete bara för Pet Shop.

Så... ännu en i samlingen =)

2 kommentarer:

  1. Men snygg var den!!!!!!!!
    Inte konstigt hon blev glad =)!!

    SvaraRadera
  2. Tänk på vad mycket lek det blir av en favvis-leksak! Jag hade hur mycket barbie som helst och tycker nog att jag blev ok ändå!

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥