14 februari 2011

Fina vänner



Igår kväll när jag kom hem från min runda till kontoret med små presenter så fanns där en hel skål med underbara chokladminthjärtan till mig. Älskade grannen Aage hade tittat förbi och önskat en hjärtansdag kram. =)

Kom blommor från en kär vän idag. En kollega, mentor och vän. Han är guld värd. Blev SÅ glad. Ännu gladare blev jag över det fantastiskt vackra kortet som Filippa kom med. Rosa och glitter på ena sidan och fin teckning och "Jag älskar dig" på den andra!
Vad behöver man mer i livet?

Jo, jag vet vad jag önskar - att alla ni som smygläser lägger in en kommenterar då och då. Det är ju det som är näringen till mig. Fillsta o Oliven gör ett jättejobb. Puzz

7 kommentarer:

  1. Här kommer mer näring från en som också struntar i att det är kommersiellt, vaddå? Älska varandra, visa det och var rädda om varandra. DET kan man göra på denna dagen, utan att det kostar en spänn!

    SvaraRadera
  2. Kraaaaaaaam från hjärtat på alla hjärtans dag, till både dig och Filippa♥♥♥ Vad bra att du har vänner som rent fysisk visar dig den kärlek och uppskattning som du förtjänar! Själv lider jag av svår handlingsförlamning och lååååång startsträcka, så mycket jag borde göra, förblir ogjorda... Jag hoppas trots det att du vet att du är en KÄR vän?!

    Tack för den otroligt fina "feed-back" vi fick på bloggen igår. Det blev ett mycket bra kalas, men jag tror att det är vi som ligger i lä när det gäller "födelsedagsracet"... Andra bjuder barnen på "Leos lekland" "Bowling" osv. Vi tvingar ut dom i iskyla, drivis och snöstorm:-)

    Ha en finfin alla ♥-ans dag!!!

    SvaraRadera
  3. Stor kram från Mirjis till er alla dagar och idag!!!

    Ligger på golvet med tre vovvar och myser efter jobbet. Ni skulle gilla det. Vill läsa mer om er nya kompis i buren.. Skräckblandad förtjusning då jag läser om honom/henne.

    SvaraRadera
  4. Camilla: Åh, ert kalas slår ju de andra med hästlängder. Det är väl ingen konst att köpa sig fri med kalas på Leos Lekland. Nu menar jag inte att det är något fel i det men det kan ju aldrig slå engagemang, tid, intresse o kärlek som ni lägger ner. ALDRIG!
    Jag är helt övertygad om att även barnen mer uppskattar det, om inte nu så i framtiden när de berättar om sin barndom! ÖVERTYGAD om det.
    Och jag anser dig vara en kär vän och vet att du gillar mig med ♥

    Mirja: KRAM till dig med, ditt paket kommer i morgon! ♥
    Låter underbart ligga o mysa med vovvarna - när kommer ni hit?
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Maria: Jag håller med. Mer kärlek och det kostar inget. Bara energi, ibland stolthet =) och att våga. Mer kärlek till oss alla! KRAM ♥

    SvaraRadera
  6. Hoppas du haft n bra dag kompis! jag kommer att lukta jättegott när jag kliver ur duschen nästa gång! Ellen satte sej direkt o pysslade med dom glittriga sakerna!
    Vi gjorde en mysmiddag med fina glas och en duk som Pelle valde ( en sommarduk, men fin) och efterrätt.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Ewa, du är en klart lysande stjärna på en stundvis lite grå himmel.
    Alla hjärtan i den här världen är inte tillräckligt för att visa dig dit värde....:o)

    Och en kul vidarelänkning till Aage fick du till! Kram i kubik till dig och söta Filippa!

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥