02 februari 2011

Duktig pappa


Han söker rätt soldater - Försvarsmakten ( artikeln finns att läsa här )

Filippas pappa har jobbat hårt med hundratals intervjuer på några få dagar. Jag uppskattar en bild där Försvaret visar en mer "mänsklig" sida och ett leende är accepterat istället för ett stenansikte med hopbitna käkar. Bra artikel. Tror att vindarna vänt och tiderna förändrats även på den här fronten. Även om jag ändå kan känna att jag gillar traditionen, disciplinen och rutinerna som jag förknippar med min tid i Försvaret. Men visst måste även de utvecklas i vårt tidevarv.
Nå, stolta är vi över honom iaf. Jag o Filippa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥