19 juni 2010

Välkomna till Kärleksbutiken



Dagen till ära så har tjejerna på eget initiativ upprättat en affär ute på gården vid staketet mot vägen. En butik där man får handla gratis men även, om man önskar, får betala med kronor.
Ambitiösa tjejer har lyckats stanna de flesta som passerat utanför på cykel och gångvägen. Huruvida försäljningen har genererat i många kronor har inte redovisats ännu och nu är fokus på en annan kärleksbegivelse som presenteras på TV

Men man måste tillstå att det är entreprenörskänsla i tjejerna. Vad man sålde?
Kärlek såklart!


5 kommentarer:

  1. Hos Otto o. Emma19 juni 2010 kl. 18:34

    Vilka tjejer! De kommer att lyckas bra i livet!

    Kram Maith

    SvaraRadera
  2. Åh vilka tjejer! Inte bara entreprenör, även mycket kärleksfulla tjejer tror jag :)
    Ha en fin lördag och bröllopsdag :)
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Jo ideerna är det inget fel på. Vi föräldrar var imponerade över hur många som faktiskt stannade utanför staketet och språkade med tjejerna. Huruvida de sålde något till dem vet jag inte riktigt men alla såg nöjda ut när de gick vidare iaf.
    Ha en skön bröllopsdag

    SvaraRadera
  4. Jag köpte kärlek för tre kronor men Aage är inte hemma idag så jag får vänta med att se hur det funkar.....känner mig ivrig och förväntansfull. De tjejerna är inte bara fantastiska entreprenörer, det är deras sort som kommer förändra den här världen och göra den riktigt vacker :o)

    SvaraRadera
  5. Sandra... jag kan inte längre läsa din blogg =(

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥