20 juni 2010

Michael Jackson




Vi tittar på "This is it!" och ser det sista den store Michael Jackson gjorde innan han alldeles för tidigt dog. Vilken otrolig artist och konstnär. Jag har alltid älskat MJ men det är med vördnad jag ser detta program.

Sedan kanske vi inte tycker lika jag o gumman. Plötsligt säger hon: "Vad fin han är i ansiktet! Jag blir alldeles kär i hans ansikte!"
Tja, vi tycker lite olika ibland.
En sak är säker - en förlust för oss att vi aldrig fick möjlighet att se denna show. Den hade varit i särklass, något utanför allt jag tidigare sett.

RIP MJ


2 kommentarer:

  1. Har inte sett den filmen, men det är en sådan som bara måste ses.

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Vad roligt att du hittat till min blogg och att du gillar den. De ljusa bilderna på hundarna fick jag till genom enorm överexponering i kameran och så gjorde den vita snön resten. :)

    Ha det gott!

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥