14 juni 2010

Ännu mera på "att-göra-listan"


Nytt jobb, TUSEN saker att lära sig, styrelsen som kräver sitt, ordförande i föreningen, stammar ska spolas med start på onsdag och jag roddar med det i föreningen, Filippa vill jag ju hinna med, fick för mig att börja löpträna kunde vara bra... men väntar nog med det =)

Så damp denna ner på mitt skrivbord - jaha, ännu en ny teknisk pryl att plugga in. Puh.

Men qul är det och gumman och jag tänkte spara pengar till en ny resa för vi tyckte det var SÅÅÅÅ nice.

1 kommentar:

  1. Tror jag det,att ni hade det bra!
    ja, inte utan att man e lite avis,det e ju rena rama skitvädret här hemma hittills denna sommar...

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥