19 juni 2010

Självklart för mig


Bröllopet ska absolut bevittnas och njutas av. Visst respekterar jag dem som inte bryr sig ett skvatt om vårt stundande bröllop och jag hoppas att de respekterar att jag är positivt till det hela.

Trots min positiva och, har jag förstått, både omodernt gammalmodiga och nästan lite okunniga inställning, inställning till detta har jag totalt missat kvällen som tydligen bjöd på en hel del gottigt.
Det blir skärpning i morgon. Dras dock en del till Magda och att hänga med på Mossagårdens festival mitt i allt oxå. Men lutar just nu strax före halv 4 på morgonen åt att jag tillbringar dagen/kvällen i soffan. Hade gärna klätt upp mig och skålat i champagne med goda vänner men...
Filippa har nog en tiara eller två vi kan lyxa med =)

Grattis och må ni leva lyckliga.

1 kommentar:

  1. Vi ska också kolla på bröllop idag! Bra idé om tiaror, vi har ju några här hemma. Idag är en bra dag att bära dem. Glittra idag!

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥