18 december 2011

Morgonmys med gumma


Min tjej är ju som några av er redan vet, en mästare på att fixa mys, fika, fruktfat, små drinkar, brickor med överraskningar...
Trötta var vi båda två i fredags när jag hämtat på skolan och vi bestämde att lägga oss i sängen och titta på de missade avsnitten i Julkalendern på datorn.
Medan jag pratade i telefon med min chef så fixade gumman brickan. Jag hörde hur hon rumstrerade i frysen, micrade lussebullar och klättrade för att komma åt det som står överst på köksskåpen alldeles under taket.
Resultatet med varsitt glad Julmust till var inte fel. SOM vi myste sen!

1 kommentar:

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥