09 december 2011

Grannen kommer starkt!

Grannens hög

Grannen tvingade mig att fota och lägga in hennes julklappshög tillsammans med min här på bloggen. Kan det finnas ett uns av ironi i det?
Hon är på gång helt klart, kanske kan jag göra detta till en epedemi som sprider sig i hela huset?
Jag tycker hon jobbar bra och tvivlar inte på att högen kommer att växa. Det har ju min gjort sedan sist ni såg den =)

De växer iaf snabbare än både hår och naglar.

( Observera nu att detta inte är en tävling utan jag blev tvingad )

Min hög

3 kommentarer:

  1. Åhhhhh, vilka högar!!! =)
    Jag blir rent glad ava tt se dom!
    Snart kommer vi oxå ikapp, hoppas jag. Jag bara undrar i mitt stilla sinne om jag vågar ha paketen framme, eller om någon liten hand kommer att öppna dom i förtid????

    SvaraRadera
  2. Jupp! Det stämmer - jag tvingade henne att lägga upp bilderna. Men ni andra måste instämma - visst ser det roligt ut?! När tanten och jag först träffades hade jag en halv låda julgrejer mot hennes 7! Med två barn och en julfetichist som granne är jag nu uppe i 2 och en halv. OCH! julklappshögen kan nu klassas som en hög! Inspiration kommer i olika former - även i julcrazyness! Kram tanten /d

    SvaraRadera
  3. Det glädjer mig att jag inspirerat till något så underbart som julpynt/fix/paket/mat/whatever som har med jul att göra! Jag har jobbat med att bidra till lite i dina kartonger oxå så jag smyger på dig en ny julgrej varje år. När jag flyttar hem till Jämtland får du kanske ärva en låda =)

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥