06 december 2010

Turkiska Lampor


Har fått flera frågor om butiken där man säljer fantastiska Orientaliska Lampor.
Jag kan cykla ner någon dag och se exakt vad den heter men har gjort en sökning på Google Earth och följt gatan via den häftiga siten och kan se att den ligger på Stora Södergatan 8c där tidigare "Ting" låg. Tror att den kan heta något med Istanbul. Galletia Istanbul kommer upp om man söker.

Jag hoppas detta kan hjälpa er som undrar. Om någon önskar kan jag givetvis ta en sväng dit med kamera, fotografera lite olika lampor och maila er personligen om ni lämnar er mail till mig

Lycka till.

2 kommentarer:

  1. Men du är ju hur rar som helst:) . Var idag hos en glasfirma med min lampa men det kostar ca 3.000 att laga om det ens går:(.

    Har du vägarna förbi så titta efter en sån där taklampa som hänger som en stor boll. Jag önskar en som är helt vit. Stor som en badboll.

    Tusen miljarder tack för att du är så snäl!

    Hälsar
    Yvonne

    SvaraRadera
  2. Jag får se om jag är ner på stan före jul isåfall kan jag fota och spana lite men då jag inte vet vem du är får du nog lämna någon mail eller liknande. Vet att de hade vita när jag var där i somras så det finns nog.

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥