12 december 2010

Discovery Channel




Gumman kliver oftast upp före mig på helgerna, inte alltid men ofta då jag är en inbiten nattuggla som gärna håller mig uppe till 3 -tiden.
I morse när jag masade mig upp hade hon som vanligt fixat sin egna frukost och låg i soffan och tittade på TV. Lite förvånande dock att jag inte hörde de välbekanta tecknade serieljuden.

Istället är hon helt inne i Discovery Science. Noggrant visar man hur man tillverkar tennisbollar och senare även blyerstpennor. Mycket intressant.
Lite varm i hjärtat blev jag allt - och så skönt att slippa Zoey!


2 kommentarer:

  1. Såhär är det: i januari 2004 föddes ett gäng smarta tjejer och din är en av dom. Detta är bara början........................ Kram på dig och din, snart, 7-åring.

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥