19 december 2010

Firat jul

Och öppnat paket. Vi åker ju hem till Östersund på onsdag så jag och gumman blev bjudna till farmor och farfar för att fira jul ihop med dem lite tidigare. Pappa Mathias oxå på plats givetvis. Tomten kom till Filippas förtjusning. Hon vet ju att det inte finns någon tomte, ja visst-häng mig inte för det! , och var beredd på att farfar skulle säga att han "måste köpa tidningen"... =)

Men snopet fick hon se oss alla trots att tomten helt plötsligt dök upp. Men paketen öppnade och vi är alla nöjda - jag fick JÄTTEMÅNGA =)


Visar tomten var vi bor
Hjälper tomten läsa på paketen.


Nästa Julafton firar vi med Svenne o Kicki och så firar vi igen dagen efter med Ranbrandts och Israelssons. Vi har det så himla bra. Fler julaftnar borde alla få.
En promenad nere vid havet hann vi med oxå. Sälar o svanar tillhör ju inte den vanliga julfaunan direkt så man kan säga vi hade en exotisk jul i helgen.


2 kommentarer:

  1. Kul att ni snart kommer hem. Ska bli kul o ses igen. Vad bra att du oxå fick många paket! Annars är man ju inte prio ett numer.....

    SvaraRadera
  2. Men vad fick du i paketen? Jag önskar mig mest guld och diamanter...;)

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥