06 oktober 2012

Tekniskt strul

Ni som känner mig lite närmre vet ju att jag är totalt urbota nollställd inför allt vad mediateknik heter. Jag ids inte hänga med i alla fräcka nya förkortningar, uppdateringar, "förbättringar" osv osv. Behöver inget av dem utan är lixom ganska nöjd med hur det är.

Men min blogg blir ju lite lidande. Dels har Blogger skapat ett nytt gränssnitt. Säkert är det jättebra och säkert var det jätteviktigt och ett måste och precis som med Fejjans nya så hatar jag det! Det har inte tillfört mig annat än att jag inte ids blogga för det blev plötsligt så krångligt. Dessutom har jag varit utan internet och telefon sedan 6 sept så detta med bilder, in på blogg, ut på nätet blev plötsligt en black om foten.
Men ville ändå bara säga att.... jag finns här, ni finns där och vi tänker på varandra.

Jobbat natt nu flera dagar i rad, sista natten kommer nu och det känns skönt. I morgon kväll får jag åter hämta gumman och det är VÅR vecka. Denna vecka ska vi faktiskt göra ett "bus"......


2 kommentarer:

  1. Få höra, vilket bus??

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig! ...tycker också att det blivit en smula knöligt och krångligt att ändra och fixa med bloggen:-( Jag vill tex byta profilbild, till en lite "tunnare" jag men kan för mitt liv inte begripa var och hur jag gör det?! Irriterande!!!

    Annars då;-)
    Kraaaaam!

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥