26 september 2012

Fotosession med Dimos idag

Sist var det bläckfisk, idag fick jag kråla i gammal tång på Lomma Strand. Men ganska qul är det även om jag inte direkt är någon stjärna på poserandet, men jag blir väl bättre och bättre. Börjar bli lite enahanda med bara mig på bilderna så hör av er om ni vill plåta lite.

Idag fick vi ganska snabbt sällskap av en nyfiken "gubbe", tog inte lång stund förrän de ramlade in allteftersom. Bara "gubbs" - inte en enda kvinna var nyfiken att spana in oss. Märkligt! Det var olika tekniker, låtsas spana fåglar, promenera med hunden, gå fram och tillbaka längs stranden precis där vi var, "diskret" sitta bakom växtlighet och spana...  De två herrarna på bild höll ut ända från start till vi avslutade och åkte hem, tja - vad ska man säga....




Jag ser tamejsjutton vig ut! Tänk vad en kroppsstrumpa kan göra! 



Jodå, åskådarna har full koll.... 

1 kommentar:

  1. Ha! Jag tyckte precis det såg ut som huvvet på en kanadagås på ena fotot. Först när jag kollade närmare såg jag ju att det var du!!!
    NU fick dom nåt att minnas, gubbsen!!!

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥