11 september 2012

På plats och teknikens under fungerar!



Farmor är på hugget

Jodå, Wifi gratis på rummet och jag kan fortsätta med wf, rumble, drawsomething, quiz, betala räkningar, följa partiledardebatter på svtPlay, kontrollera hur populär Kalles Kaviar är i Polen via nätet och följa utvecklingen i Sudan och framförallt.... vad gör Björn Ranelid i veckan?

Teknikens under! Be mig inte förklara men jag är iaf online....

Efter knappt en timmas sömn gick vi upp missinassa, bilade till Sturup och flyget tog oss till värmen och hettan. Hotell Bouganvilla ser ut PRECIS som vi lämnade det. Farmor är med oss och verkar positivt inställd så här långt. När hon såg lunchbuffen blev hon stum - "får vi så HÄR mycket mat till lunch VARJE dag???".
Elvis vår favoritservitör kände genast igen Filippa och hejade glatt med kindpussar och tycker hon är "Guapo". Dottern är SÅ förälskad!
Sangrian är sig lik, maten är fantastisk, solen strålar och farmor verkar nöjd. Gumman har badat i timmar och jag har redan till Dimos förtret, ränder efter bikinin.
Semester! Och jag vet redan att vi vill hit igen!
På väg med Lollo
Leader of the pack sitter alltid längst bak och halsar! Framme och transferbussen tar oss ända fram
Från balkongen ser vi havet faktiskt....
Hittade direkt en kompis i duschen
Farmor gillar Lila och funderar på ... kanske ett lila smycke! =)
Och katter gillar vi alla tre, tur jag är allergisk annars hade vi väl haft med tre hem i väskan...

Latte.... men INTE lika god som Dimos och Despinas!
Två tjejer redo för middag!
Filippa spanar på "Elvis" - lägg märke till hållningen, fötternas vinkel, armrörelsen, håret.... jesus så tidigt kvinns för sig för att synas! =)
Kvällsdopp ensam i poolen

2 kommentarer:

  1. Ni kommer att få en toppenvecka! Njut <3

    SvaraRadera
  2. Ja, liiiite avis e jag allt!!!

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥