14 oktober 2012

Sköna söndag

Igår hade jag 4 småtjejer med på badet. Efter en minst sagt annorlunda, märklig o galen natt med ett besök som sprängde alla gränser av förvirring och bidrog till 2 timmars sömn var det en utmaning att hänga med 4 tjejer. På badet kunde Katja konstatera att jag somnade =)  Kvällen avnjöts i soffan med mitt ena barn, det biologiska. Idag hann vi med lite mera. Bus i sängen i morse med två av mina barn, kuddkrig, kitteltävlingar och monsterjakt. Bad med UFO ljus och pyjamas, Pepparkaksbak och utelek i regn med häxbrygd på menyn. Härliga Unger hälsade på och mina Greker levererade Latte med jämn hastighet. Fiskpinnar, halloweendräktprovning, läxor och kvällsmys.
Kan erkänna att det var Mycket skönt att sitta vid köksbordet med enbart de två D:na och äta fläskkotletter och dricka vin i slutet på kvällen. Nu kör vi på sista veckan och min ångest är MAJOR!

Morgonmys med tjejerna. Jag vann!

UFO light i badet! 

Jag klär upp mig


Snart jul för tusan! 

4 kommentarer:

  1. Blev ju lite nyfiken på det "förvirrande besöket";-)

    Kramelikram:-)

    SvaraRadera
  2. Det BLIR bra, ska du se!!!!<3

    SvaraRadera
  3. Åh, Camilla - tyvärr är det inget jag kan redogöra för här och det tar låååång tid. Men låt oss säga att jag hade ett besök som varade till 06 på morgonen och om jag tvivlat tidigare så vet jag nu att personen i fråga är fullständigt galen!

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥