19 augusti 2011

Mina älskade barn!


Nostalgi på hög nivå när jag i Ranbrandts lada hittar mina gamla årsböcker, skolböcker, studenböcker från min tid på Wargentinskolan. 1986-2005
Som Tant Ewa på "Tant Ewas Fik" har jag verkligen haft det underbart med alla elever som under dessa år passerat mitt cafe.
Tror jag älskat dem alla, på olika sätt. De har till stor del gjort mig till den jag är och jag skulle utan tvekan ställa upp för dem alla igen närsomhelst. Nästan 20 fantastiska år med "barna" på Wargen.

Jag hade världens bästa arbete och inte en enda morgon kände jag att jag inte ville gå på fiket. Det tackar jag dem/er för. Kärlek och jag hoppas att det går bra för er i Livet. <3

1 kommentar:

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥