18 maj 2011

Must-2-have?


Det sägs så... =)


6 kommentarer:

  1. Det är en riktig musthave! Hoppas du blir nöjd, jag är fast! :D

    SvaraRadera
  2. Vad är det för något????

    SvaraRadera
  3. Steph: Ja, det återstår att se. Har inte hunnit prova själv ännu men som du sa så tog Johanna i den i håret =)
    Fillsta: En olja för håret som gör det friskt, fint, blankt och följsamt. Det innehåller inte silikon som de tidigare oljorna som gör håret flottigt.
    Steph påstår att det är ett MÅSTE att ha! Jag litar ju som vanligt på mina vänner. Återkommer med recensioner och åsikter om produkten när jag själv provat. Just nu är ju håret nyklippt och då ser och känns det ju alltid super.

    SvaraRadera
  4. AAAaaaahaaaaa! Passa dej! Hon kanske luras.....kanske en mirakelkur som gör håret grönt och stripigt så att du inte ska känna dej snygg......;)
    Återkom du, ska bli spännande,jag skulle oxå behöva en mirakelkur!!!!
    Kram å ha en bra dag!!!!! Imorrn ska jag,Ellen o Pelle åka tåg till stockholm och vi läääängtar!

    SvaraRadera
  5. Fillsta, ha ha qul du säger det då Steph själv ligger i startgroparna för grönt hår när hon badar pool och har fått lite förhållningsregler ang detta! Kanske är det pga oljan! Ha det allra bäst i Sthlm.

    SvaraRadera
  6. hahaha, här ska bannemej inte skaffas nåt grönt hår! Vem behöver bada i pool när det finns ett fint adriatiskt hav precis intill :)

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥