25 april 2012

Straff och bikt

Hade bestämt tid med min granne för att hjälpa honom med lite foto i går morse, sov över och förbi det. SKÄMS!
Klarade iaf att träffa Mia för en fika på em som drog ut ända till kvällen med annat och tiden stannade så jag missade min andra granne Magdis mess och erbjudande om att massera min ack så onda axel. SKÄMS
Tack o lov hämtades mitt barn iaf.

Som straff för denna egodag som infann sig så blev det ingen sömn alls i natt - det är rätt åt mig! Nu orkar jag inte vänta på att klockan ska ringa längre utan kliver upp.

Sent ska syndaren vakna heter det ju =)

2 kommentarer:

  1. Åhhh,här vaknade jag till strålande sol idag!!! idag ska jag blunda mot solen ett bra tag hoppas jag!!!!! =))) Kram på dej kompis!

    SvaraRadera
  2. även idag var det en fantastisk morgon att vakna till! Våren närmar sig...

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥