11 april 2012

Brunis med vänner

Delar av gänget.

Hemma i Vackra Jämtland i veckan och det gav ro i själ och hjärta. Mina kära skånska vänner ger ju även de ro i själ och hjärta men denna veckan tillägnades de Jämtska =)

Bokade bord för 10 på Brunkullan restaurang men där ramlade till slut in totalt 14 personer och det var en hellyckad kväll! Jag blev väl lite väl överförfriskad och slutade med att skälla ut en taxichaufför som jag tyckte var alldeles för långsam och att Lotta var alldeles för snäll, oroade mig även för att en kille som samåkte blev snuvad av sina tjejkompisar så... tja, Lotta hade väl det hon gjorde med att släta över min ilska så att säga. Men... innan resan hem så var där idel glada skratt och ett härligt möte med kära vänner. Kvällen slutade på Solo och när Togga bjöd på en gammal favorit så kändes det som tiden aldrig gått.

kärlek till alla gamla som nya vänner!
Jag och Jimpa
Therese o Lotta
Prinsen Kenth och Mirielle
Anders o Lena

Hans, Togga o ... Victor?
Lena, Agust o ja
Jimpa o Anki
Anki o Therese
Goa Togga



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥