17 januari 2012

Våldsamt god


Uselt kort fotat med min lilla enkla mobil men fruktansvärt god dryck! Jag är svag för Aloe Vera och i drycken finns klumpar av fräscht fruktkött. Den smakar semester.
Jag köper, som ni vet ni som känner mig, ALDRIG vatten eller annat. Vatten då jag inte dricker det alls och annat skippar jag för det är för dyrt helt enkelt. En Latte om dagen från Espresso House unnar jag mig men thats it. Men den här blev jag nyfiken på och kan bara varmt Rekommendera den.

Våldsamt god helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥