17 januari 2012

Paket kvar

Mina paket till gumman


Gumman är lik mamma och suger på paketen. Fortfarande har hon bara öppnat två av mina paket och de andra ligger kvar på golvet i sin pakethörna.
Om det säger att hon har alldeles för mycket prylar eller att hon inte är hagalen det är frågan. Men på ett sätt ganska skönt att prylarna och paketen inte är grejen.
Hon har varit mest uppåt för att planera sitt djungelkalas, välja prylar, dekorera, tårtan, tigeraffisch osv. Hon har även bestämt att hon vill bli väckt igen med fika o ljus på sängen här hos mig. Fina farmor kommer i morgon och äter middag med oss och sover över till torsdag och då tänkte jag att vi kunde fira henne på morgonen med sång, ljus och paketen.... igen.

Det tror jag hon uppskattar! På söndag är tanken att bjuda grannar o bekanta på lite födelsedagsfika oxå och nu är hon inne på att vi ska göra en blomtårta. Ja, så får det väl bli.

Klart man ska dra ut på firandet! =)

2 kommentarer:

  1. Alldeles rätt. Suga på karamellen är aldrig fel! ha så mysigt å hälsa tjejen!

    SvaraRadera
  2. Naturligtvis! Vi hade tre kalas!

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥