22 januari 2012

Tredje gången gillt!



Ja nu får det väl ändå räcka med firandet av dottern. Idag var det åter lite kalas och denna gången med grannar. Så nu har vi haft en gång med familjen, en gång med kompisarna och en gång med grannarna här på Filippas väg. Puh - nu får det vara nog! Presenterna tycks aldrig sina och av fam Madsen förärades hon inte mindre än tre ( 3! ) Eric Saade CD:s..... plus en affisch. Så vad tror ni jag lyssnar på nu?
På posten från kära kom två fina paket som öppnades idag och från övriga grannar även där finfina saker.

Blomstertårta hade hon beställt och jag känner mig ganska så nöjd för att vara min första tårta i sådan stil. Filippa var iaf jättenöjd. Nu har precis de sista gått, lght är tyst ( ja Eric är ju här... ) och diskmaskinen mal rytmiskt och jag är SÅ trött! En underbar helg trots att den inte började så bra...

Min tjej, 8 år - Jag älskar dig gumman!

Filippa själv gjorde också en ros med blad och allt, jätteduktig!



6 kommentarer:

  1. Åååååhhhh,vilket konstverk!!!! Var den lika god som snygg???
    Det e rätta takter,våra tjejer förtjänar att firas rejält!!!!
    Här snöar det idag igen och jag o ellen har varit på loppis. En bra dag har vi med haft!
    Kram på dej kompis!!!!

    SvaraRadera
  2. Tack för ett trevligt kalas med grannarna och jättegod tårta.
    Kramar från Essan och Håkan

    SvaraRadera
  3. Tack Anna, jo - den var god. Choklad ganache och jordgubbsmouss med yoghurt som fyllning. Lite lite för mastigt med chokladen kanske för min smak. Härlig med loppis, det gillar både jag och Essan =)
    TACK själv Esssan att ni tog er tid och komma, det var trevligt med ett gäng grannar, vi borde fika oftare. Klantigt av mig glömma vinet bara.
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Vilken fantastiskt tårta och vilket mysigt kalas. Klart att det ska firas många gånger! Kram på er

    SvaraRadera
  5. Vilken otroligt vacker tårta och ett stort grattis till din fina tjej.

    SvaraRadera
  6. Maria och Sandra: Tack - så glad jag blir! Och visst ska vi fira våra underbara barn.

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥