26 januari 2012

Livet på en bubbla


Tunga dagar har kantat. Vänner som haft kriser i sina liv har behövt mig och jag har försökt finnas där för dem. Tappat mig själv och mina andra vänner har plockat upp mig. Jobbet har öppnat mina ögon en aning till och ett svek jag var oförberedd på kom som en blixt. Hjärtat.. ja, vad hände med det? Men på söndag kommer mitt hjärta igen och då är nästa vecka ljus och stilla.

För tusan, spotta i nävarna, bit ihop och kaxa upp sig så rullar livet på! Så har jag alltid gjort och finner ingen anledning sluta nu. Grekland har stöttat mig till fullo och oväntat stöd även från annat håll. Nu kan jag bara hoppas att jag kan vara Grekland för mina andra vänner och så är jag tacksam att mitt liv kanske inte riktigt ser ut som om jag vacklar på en bubbla med min tillvaro =)

Det sista stället på jorden jag skulle slå upp mitt tält på! ( Ja, det ljusa till höger är ett tält) Men så äger jag heller inget Hilleberg. Än!

Puzz på er och tack för att ni alla finns.


1 kommentar:

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥