09 januari 2012

Lekdag




Mysiga vintern

3 kommentarer:

  1. Aaaah,jag ryser. vad har man för utebrallor i detta blask undrar jag......galonisar i januari känns ju något B. Jag ska gå ner i källarn jag o se över skidor o pjäxor jag, känns mycket roligare! =). Tjingtjong kompis!!!!

    SvaraRadera
  2. Ingen snö hos dig heller. Flickorna verkar dock int bry sig, de roar sig ändå. Jag tycker dock det är tråkigt utan snö!
    Stora kramen till er och tack för alla kommentarer på min blogg, jag kan inte hitta var jag kan klicka i att jag följer dig...har inte google+.

    maritta

    SvaraRadera
  3. Ja, det är riktigt deprimerande med denna lera och kyla. Fruktansvärt tungt. Men för tusan. Fick 10 dagar hemma bara fint! Njut av skidor o pjäxor Anna och Maritta: Du kan fylla i den lilla mailrutan uppe till höger så får du besked om inlägg. Så har jag gjort med din blogg. KRAM

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥