12 oktober 2010

YES!

Skrapade rutan i morse, första gången. Lite lagom frost och inte den där pansarisen som Skånelandet lyckas uppbringa senare i vinter. Då den höga luftfuktigheten, saltet och alla föroreningar tillsammans med lite lite kyla gör rutan helt ointagbar och man funderar på att tillkalla insatsstyrkan för att kunna ta sig in i bilen. Man får även skrapa på insidan av rutorna här nere! Crazy.

Vi har för övrigt haft "norrlandsväder" flera dagar nu. Perfekt att komma hem till. Dvs strålande sol, blå himmel, hög, frisk och klar luft. Färgerna är vackra och hösten är verkligen här.

Jag ÄLSKAR årstider. Tände ljus till gumman i morse när hon kom upp. Mina underbart doftande härliga ljus jag fått av Olivens mamma - Tack.

Välkommen härliga höst och vintern... jag fattas dig!

3 kommentarer:

  1. Visst är årstider underbart och någonstans tycker jag nog väldigt mycket om hösten. I natt har det snöat här. Ha en fin dag. Kram från Sandra

    SvaraRadera
  2. Härligt med lite "nyp" i kinderna!

    SvaraRadera
  3. Vad har du för favoritdoft? Behöver du påfyllning?

    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥