15 oktober 2010

Filminspelning och Spöken

Idag har vi gjort film. Filippa och jag var med på nya pågatågen i morse och blev filmade för en ny film om våra nya tåg. Det var en krävande insats, vi fick åka till Höör, sitta och småprata, titta ut genom fönstret och visa vår biljett. Så man vet ju vilken julklapp man ska ge i år =)

Efter jobbet idag tog jag med mina tre "barn" på en liten överraskningstripp till Vellingeblomman. De har Halloween utställning nu. Långt ifrån lika stor som tomtelandet de håller på att bygga upp men tillräckligt för att både Paulina och Filippa skulla hoppa till och tom vilja bli burna, det sista gäller främst min dotter.

Efter 20 min väntan på SNABB matskedjan Max så hann vi iaf hem för att se idol och äta vår nu småkyliga burgare...
Som väntat och som vanligt så röstar de kvinnliga delarna av vår befolkning ut de kvinnliga deltagarna i programmet. Nästa gång ryker nog Linda misstänker jag.

Men Linnea... ÄR hon underbar eller???
Ha en skön helg vänner och kramar från skräckfamiljen
Filminspelningen avslutades i Höör. Välförtjänt fika som belöning
Så spökar vi loss!







5 kommentarer:

  1. Hej!
    Läskigt!
    Halloween inträffar samtidigt som Lillebrors födelsedag, det kommer att bli kul när det inte är så läskigt med monster och spöken!
    BUUU och kram.

    SvaraRadera
  2. Nu förstår jag var Aages dödskalle-diskborste kom ifrån......man vill ju kunna köpa fler eftersom han troligen kommer slite upp den så snabbt...:o)

    SvaraRadera
  3. ...och dom bor man granne med.../Henrik

    SvaraRadera
  4. Härligt läskigt!

    SvaraRadera
  5. "Kloar" du Ewa?
    Du ser ut som en ilsken katt :-)

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥