12 oktober 2010

Hej


Välkomna vår nya familjemedlem!

10 kommentarer:

  1. Hehehe!!! Johan har skrivit "UNDERLAT" på sin önskelista till tomten...
    Den "ÖVERLATA" modern hoppas på negativ respons från den fryntlige herren;-)

    SvaraRadera
  2. Åhhh nej... Jag blir nervös direkt... Minns första mötet med "Spyo". Jag har fullt upp på jobbet idag. Hör av mig då jag får tid. Många kramar Mirjis

    SvaraRadera
  3. Mimili: Klart grabben ska ha en underlat =)
    Mirja: Äh, du minns även första mötet med min granne "gubben" och det har du kommit över =)
    Fullt upp för mig med, men jag är tålmodig. puzz

    SvaraRadera
  4. Hushållet utökas hela tiden! Härligt!
    Hoppas han håller tyst på nätter o mornar!!!

    SvaraRadera
  5. Åh va søt! Vad heter den?

    SvaraRadera
  6. Vilken vacker kille.
    Ge nu honom all er kärlek.
    Det behöver han säkert, särskilt om han kommer från en djuraffär, tagen från en gemenskap med 20-30 kompisar.

    Lev väl!

    SvaraRadera
  7. Oroa dig inte - köpte honom av en gammal gumma i skogen, han satt helt ensam och fången i en tändsticksask så han lever livet nu =)

    SvaraRadera
  8. Rasmus den vackre killen :-)
    Söt som socker.

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥