09 oktober 2010

Älskade Sverige

Lght fantastiskt fin o städad när man öppnar ytterdörren, det är gött med inneboende Paulina med tillhörande Victor just nu =)
Goa Magdis hämtar och bjuder sedan på varma mackor o spel - lätt med härliga grannar
Mina kära greker berättar det senaste och sätter in mig i Styrelsearbetet och det fick bli någon stunds jobb.
Lite uppdatering på Nobelpristagare, Jimmys eskapader, Boströms eskapader och så Robinson.
Gurkan - kommer hela Sverige prata som honom nu eller är det bara jag??? Underbara killen,
"den där backen - jag räkna inte"

Ser med spänning fram mot att följa ett av mina absoluta favvoprogram där jag en gång stod som de 25 sista på castingen.
Idol - synd för Sassa, hon hade nog behövt lite mer boost i kroppen och jag unnade henne vara kvar längre. Liten, liten Sassa - må det inte knäcka henne utan stärka.

Annars då? Hur har ni det?

5 kommentarer:

  1. Vi har det bra trots lite förkylning. Vi pimpar här hemma, blir snyggt och hemtrevligt :). Vi firade såklart Kanelbullens dag i måndags och nu är det popcorn, salta pinnar och Bolibompa. En vanlig lördag alltså.

    SvaraRadera
  2. Menar du att du har tänkt ställa upp på idol???
    Det hade man ju velat se alltså!!!
    Vi har d bra. En lugn hemmadag.
    Höstvädret har ju varit helnice hittills så det e ju bara att passa på o njuta!
    kram kram!

    SvaraRadera
  3. Olivens mamma: låter hur nice som helst. Jag gillar rutiner och sådana lördagar, perfekt.
    Fillsta: Nej men herregud! Jag pratar om Robinson där jag stod som en av de 25 sista på castingen till det allra första programmet. Har varit med på Casting igen men kom då inte längre än till de 100 sista. Men för tusan, fick ju gå hela vägen i Mullvaden. Det får väl räcka.

    SvaraRadera
  4. ...för att inte tala om "Lingo"! Där vill jag minnas att du var med och dominerade ett tag?!

    SvaraRadera
  5. Åh, vad du har koll =) Mimili

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥