10 oktober 2010

En vän, en kär vän


Är lite hängig - På Mallis i en liten butik på en bakgata stod den plötsligt där.. glad och triumferande med högburen .... Jag tänkte genast på henne, DEN ska hon ha!
Nu ska den iväg med posten och förhoppningsvis sätter hon den högt så den klarar hemmets medlemmars framfart och kanske bringar den henne lite energi och lite glädje.
Jag är helt övertygad om att hon varje dag hon ser denna glada figur kommer att känna att jag tänker på henne även om det är 150 mil mellan oss och sällan ses. Men hon vet att hon står mig väldigt nära. Vi har hittat varandra igen och denna gången har vi båda blivit vuxna kvinnor och vänskapen har blivit varmare.

Jag skulle så gärna ge henne lite av min energi, men nu får hon det genom denna Spanska vän.
Kärlek till dig gumman

3 kommentarer:

  1. Men du.... Nu sitter jag här och ler, snyftar och längtar! Tror du jag blev nå rörd nu?...och nyfiken!:-) Du är så fin, jag tycker om dig!

    SvaraRadera
  2. Men du... varför tror du att det gäller dig? =)
    Men... om det vore dig jag skrev om så är jag ävertygad om att du kommer att älska din nya vän =)

    SvaraRadera
  3. Mimili... jag tycker om dig oxå - Mycket!

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥