08 maj 2013

The boss

Vi var över 55 000 på fredagen som nöjda lämnade Friends Arena tre och en halv timma efter att vi hört de första ackorden. Han har gjort det igen men även denna gång på ett nytt sätt! Det är min femte konsert med Bossen och denna gången var jag inte lika bevandrad bland låtarna men likväl kan jag konstatera att publikfrieriet känns genuint äkta. Jag tror verkligen att han faktiskt älskar Sverige och den Svenska publiken. Må vara så att han lurar oss men skit i det!
Den ödmjuka artisten bjuder verkligen på sig själv och tjej efter tjej plockas upp på scenen. De får sjunga och riva av några mooves på gitarr! Fantastiskt. Tänk känslan för en tonåring att lyftas upp ur publikhavet på starka armar och sedan inför 55 000 människor få en kram och en mick och guidning genom låten av din idol!
inget som Justin Bieber skulle göra kanske... =)

Helgen i Stockholm gav mig tid med gode vännen Stefan och ett skönt besök hos Linn o Robban i deras fina hus som nu börjar ta form. Underbart väder och goda vänner.




Stefan och syster Ulrika dokumenterar


Wow! SÅ stor arena, SÅ mycket folk! 


Bruce, we love you, som ett väckelsemöte




Lunch på Mosebacke


På promenad med Linn o Robban runt deras sjö






1 kommentar:

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥