09 oktober 2011

Snön är här!

Längtar längtar längtar HEM.
Fjällgår´n Åre
Sörlift´n Vemdalen.

6 kommentarer:

  1. Man kanske ska ta med vita blixten den 27:e.....

    SvaraRadera
  2. Va??!!??!! Knappt jag tror det e sant! Helt plötsligt gick det!! Kul. Nu ska här kommenteras. Så hit med lite nya, frächa inlägg!!! Helt fantastisk höstdag idag!!! Ren,kall luft, sol, höstfärger. LÖVLEY / Fillsta

    SvaraRadera
  3. Går det såhär oxå?

    SvaraRadera
  4. Jamen bra, jag har som sagt inte hittat något fel och inte heller de jag bett kommentera... =) Skönt då slapp jag lägga ner bloggen då, det är ju du och Maria som håller mig igång.
    TACK och KRAM

    SvaraRadera
  5. Då kopplar jag bort ordförvrängningsrutan, de är så otroligt jobbiga för dem som kommenterar..
    Hoppas det funkar ändå

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥