07 oktober 2011

Kommentera på min blogg

Jag har fått uppgifter om att det inte går att kommentera på min blogg. Jag har mailat Blogger men inte hört något. Dock så är vi några som provat att kommentera och det verkar fungera iaf om man väljer "anonym".
Något annat vet jag inte riktigt. Och jag behöver ju inte säga att det är kommentarerna som gör att man bloggar. Inga kommentarer så får man ingen energi och vet inte att ni finns där. Som en monolog blir det annars. Jag saknar er - Ha en skön helg.

5 kommentarer:

  1. Fungerar för på anonym. Vill ni andra vara snälla och försöka skriv en kommentar - räcker med en siffra - så jag får se om det funkar.

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥