12 november 2009

Ledsen - hopplös - uppgiven - trött och mest ARG!!

Whats wrong with people?

Läste igår om kommunalrådet ÅKE BLOMQVIST i Huddinge. Han har avslöjats och dömts för att ha köpt sex av minderårig flicka. "Fick kontakt med en man som kom hem med en tjej mitt på dagen, betalade 1500 kronor - uppfattade aldrig att hon var minderårig!"

Herregud. Vad för slags människor kontaktar en "man" som "kommer hem med en tjej" mitt på dagen för att knulla???? WHATS WRONG WITH PEOPLE? Eller är det jag som är helt galen som inte ens skulle komma på tanken att kontakta någon som skickade hit någon för att jag är lite sugen mitt på dagen och vill göka???

Åke Blomqvist ansvarar för Barn och ungdomsfrågor! Vad fick vissa män i modersmjölken? Hur tänker man när man överhuvudtaget tar kontakten? När tjejen kommer hem? Tror han på fullt allvar att någon ( oavsett ålder ) är sugen att bara sådär åka hem till honom och knulla??? Jag är riktigt riktigt ärlig när jag säger att jag mår fruktansvärt illa av bara tanken. Stackars mänskligheten, stackars kvinnor och stackars mig som inte vill vara en del av detta.

Vi får inte glömma de där brandmännen i Danmark heller. Som haft sex med en 14 årig flicka på stationen medan de andra sov. Tydligen styvdotter till hans kollega! Samma flicka utförde oralsex på en annan av brandmannens kollegor tidigare i dennes bil och hennes 11 åriga kompis var med!
WHATS WRONG WITH PEOPLE???

Vad hände med att sex är vackert, fint, något man ger den man älskar, något intimt, något man håller högt, något man delar med en speciell person, något som har med känslor, hjärta att göra??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥