18 november 2009

Åre design





Fått ett paket kläder hemifrån idag. Hemifrån som i Jämtland.




Närmare bestämt från Jny.design. En mycket ambitiös tjej som heter Jenny Öhman. Hon driver en butik i Åre tillsammans med en annan tjej samtidigt som hon designar, säljer tyger, skapar o utvecklar. Jag har tidigare handlat en del från henne. Dels för att hennes kläder/tyger gör mig glad men främst för att hon är en lokal entreprenör som jag tycker definitivt bör premieras o uppskattas.
Och ni som känner mig vet att jag kan göra massor för att göra reklam för vårt vackra län och alla duktiga innevånare vi har ( I Jämtland )

Filippa bara ÄLSKAR sin ljuvligt mjuka och sköna hoodie med praktisk huva som sluter mjukt runt halsen. Hon ville helst sova i den i natt =)


Vad tycker ni? Visst är det fina kläder? Tror att jeansen kan vara riktigt sköna med en resårmudd i midjan.

Härligt med en färgglatt paket kläder nu i mörka, trista, blöta stormen. Det är galet ute!

KRAM

2 kommentarer:

  1. Du är en sann jämte. Jättehärliga kläder, verkligen. Hur har ni det i stormen??

    Från Fursteli

    SvaraRadera
  2. Tur man är inne =)
    Jag är glad jag inte sitter i ett lok med fallna träd framför mig iaf. Allt på altanen har iaf bytt plats.

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥